ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

ویدئو | درگیری سگ ژرمن شپرد با پلنگ وحشی

  • کد خبر: ۱۳۸۳۷۳
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
ویدئو | درگیری سگ ژرمن شپرد با پلنگ وحشی
یک سگ ژرمن شپرد که در حیاط خانه‌ای در پونا خوابیده بود، از پشت مورد حمله یک پلنگ قرار گرفت، اما با شجاعت در مقابل این حیوان وحشی ایستادگی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این حادثه با دوربین مداربسته نصب شده در محل ضبط شده است. در این ویدئو، سگ خوابیده است که هدف حمله پلنگ قرار می‌گیرد، سگ ابتدا سعی می‌کند فرار کند، اما به محض اینکه پلنگ به آن حمله کرد، سگ شجاع به مقابله پرداخت. 

اینجا ببینید:

در ویدئوی منتشر شده، سگ ژرمن شپرد را می‌بینیم که در پاسیو خانه دراز کشیده است. دوربین مداربسته حیاط خانه را نشان می‌دهد و یک ماشین و یک دوچرخه نیز دیده می‌شوند.

سگی که به ظاهر خواب است، از هیجان عظیمی که در شرف وقوع است، بی خبر است.

سگ با شنیدن صدایی سرش را برمی گرداند و با دیدن پلنگ شوکه می‌شود. پلنگ به جلو می‌دود و سگ را تعقیب می‌کند و سپس به او حمله می‌کند. پلنگ شروع به گاز گرفتن پشت سگ می‌کند. با این حال، سگ مبارزه شجاعانه‌ای را انجام می‌دهد.

با این حال، ناگهان وزش باد عظیمی در حالی که حیوانات در حال مبارزه هستند، هر دو حیوان را ترساند و پلنگ و سگ هر یک به سمت دیگری فرار کرد.

وزش باد باید شدید بوده باشد، زیرا ذرات گرد و غبار را می‌توان دید که از جلوی دوربین عبور می‌کنند.

پلنگ‌ها به دلیل از دست دادن زیستگاه در چند قرن گذشته به عنوان گونه‌های آسیب پذیر فهرست شده اند. آمار حاکی از آن است که پلنگ تنها در ۲۵ درصد محدوده خود زندگی می‌کند.

تعداد مشاهده و حملات پلنگ در چند وقت اخیر در مناطق مختلف هند بسیار افزایش یافته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->